11 noiembrie 2013

Midii cu pătrunjel


O reteta tipic napoletana...midiile cu patrunjel sunt usor de preparat si foarte gustoase !!!

Ingrediente:

  • 1 kg midii
  • 1 legatura patrunjel
  • ulei de masline
  • zeama de la o jumatate lamaie 
Mod de preparare:

    Midiile se spala si se curata foarte bine cu ajutorul unui burete de sarma sub jet de apa rece.Se rupe '' barba'' midiilor cu grija.
    Intr-o tigaie punem un pahar cu apa si midiile.Cand acestea s-au deschis ,se scot din tigaie.Apa se arunca.
    Midiile care nu s-au deschis se arunca deoarece nu sunt bune.
    Punem in tigaie la foc potrivit ulei de masline ,putina apa si midiile.Dupa cateva minute adaugam patrunjelul tocat marunt si zeama de lamaie.
   Se servesc calde.

POFTA BUNA !!!

Un comentariu:

  1. N-am mai intrat pe blogul tau de la infiintare. Like-ul meu a fost cred in primele 10. Sunt uimita cat ai crescut in atat de scurt timp, eu n-am prea avut timp pentru promovare. Ma mai mir cate stii sa faci la varsta ta, bravo Andreea, imi place mult aspectul blogului. Bravo! Sunt Didi

    RăspundețiȘtergere