7 martie 2014

Biscuiti cu nutella


Doar 3 ingrediente.Atit ne trebuie pentru a face acesti biscuiti absolut deliciosi.Si utilizand diferite forme,cu siguranta copii vor fi foarte incantati :) 

Ingrediente:
  • 180 gr nutella ( sau orice alta crema de ciocolata) 
  • 160 gr faina 
  • 1 ou 

Mod de preparare:     

Cernem faina si o punem intr-un bol.Adaugam oul intreg si amestecam bine.

Adaugam apoi crema de ciocolata si amestecam bine pana obtinem un aluat tare.


Folosin doua foi de copt ,intindem aluatul cu ajutorul unui sucitor ( folosind foile de copt evitam ca aluatul sa se lipeasca de masa de lucru).


Decupam aluatul in forme dorite.Eu le-am facut sub forma de ursulet iar o parte din aluat l-am facut bilute care apoi le-am turtit usor cu mana.


Punem biscuitii in tava tapetata cu hartie de copt ( sau unsa cu unt si tapetata cu faina ) si dam la cuptorul incins in prealabil la 180 grade pentru 4 minute.!!!NU mai mult de 4 minute!!!
Se servesc simpli sau presarati cu zahar pudra.

POFTA BUNA !!!

4 comentarii:

  1. Mi se par deliciosi si, chiar daca copii mei sunt deja mari, am sa distribui articolul pentru nepoti. Multumesc si o zi buna tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Rodica,va multumesc.Copii mei sunt mici :) insa sunt sigura ca si nepotii vor fi la fel de incantati,mai ales ca au ciocolata :)) . O zi frumoasa si dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iolanda si Georgiana >:D< >:D< >:D< ... Noua ne-au placut mult !!! Mai ales celor mici ;)

    RăspundețiȘtergere